läskiga sms!

Fick sms av någon Mr.T
Haha blev skitskraj eftersom jag inte hade
numret i telefonen. I panik försökte jag hitta
denna hemliga person på eniro innan jag svarade
men utan träff fick jag svaret att det var Toni.
han glömde sin jacka här för ett tag sen när jag hade
hela packet på fika. Smidig kille att springa hem i
minus graderutan jacka? hahah nej :P
Så vi satt å drack lite juffe och snacka festivaler och sånt.
Najs!
Längtar redan till fredag, lön och Harry B James!
Har inte vart där på evigheter men nu är det dags
att masa sig dit till helgen.. Både fredag och lördag
tro jag. Måste ju lägga utan lite pengar så jag kan
dra dit helgen innan nästa lön också, för då är det
release fest för mr.mys och the band hahaha.

Ikväll blir det korvstroganoff, pissgott!!
Med basmatiris och grönsallad.. fett ju.
Min stroganoff är ju fan nästan i klass med
farmors drömgoda!



Mr mys i torsdagsmorse,
Gjorde ett par desperata försök med att fota mig,
nyvaken, med en bländande blixt, han fick ta i med
hårdhandskarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0