Helt slut..

Har jobbat och stått i hela helgen och idag.
Därför har bloggen blivit jäkligt lidande..

Provjobbade ju i lördags på buketten i täby centrum.
Det var sjukt kul och stressigt för det kom värsta ruscherna.
Har verkligen saknat att binda buketter..
I skolan avskydde jag att göra tulpanbuketter för det knakar
och knarrar.. konsistensen på stjälken är skitäcklig :P
Dessutom går dem av så lätt om man inte är försiktig.
När jag jobbade fick jag binda svinmånga buketter..
mest tulpan.. det gick bra faktiskt :) Hade inte av en enda blomma.
Gjorded även en hög luftig bukett med ljusblå delfinium, orangeröda
liljor och vita strålkryss. Kunden ville ha en röd ros i mitten, men
experten visade honom att den fina utslagna liljan var perfekt som mitt!
Fyllde även ut med lite brudslöja. Han blev supernöjd och berömde min
kreativitet och öga för konst :) Gilla!
Blev fan lite rörd när han sa så hahaha..

Igår var det solsidan och bröllopsfotografen som gällde.
Söndagsmys och god middag med mr.mys.
Oxfilé, gratäng, sallad och bea.. möms!!

Jobbade även ett par timmar igår på Solgården.
Det gick superbra. Det var rätt lugnt och lätt mat.

Ska hoppa in i duschen strax, har gymmat idag efter jobbet.
Snart kommer mr.mys så man måste ju fräscha till sig lite.
Polera musslan och ansa buskarna under armarna hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0