Dötrist blogg, trust me, i know!

Halli hallå!

Har lämnat in min dator på lagning och jag sitter
nu med en minimal liten söt dator.
Det är så jobbigt att skriva på den här, därför
blir det inget bloggande.. Tycker det är lite onödigt
att lägga in bilder och dylikt eftersom internet är segt också.

Det har väl inte hänt så speciellt mycket sedan sist..
Har väl jobbat som en dåre, hela helgen också..
Shoppat lite nytt har man väl gjort.. visar vid senare tillfälle.
Vart med mr.mys och tagit roliga bilder hahaha.
Supit med Ida och Tom.
"Storhandlat" kanske man kan kalla det..
Förstår inte hur min lilla frys kan vara full av godsaker
när man tycker att man inte har något att äta alls.

Ikväll blir det att bänka sig framför radion då mr.mys har
singelsläpp och spelar akustiskt live hos Gert fylking.
Fuck me I'm famous heter låten..

Investerade mig en super hightech klockradio igår bara för
att lyssna på det här som är klockan 22.00 ikväll på Rix Fm.
Den har fan allt!
Man kan lägga in musik och bilder.
Den fungerar som en digital fotoram samt att man kan
spela upp musikvideos! Den e fan underbar haha.
Har inte fyllt den ännu, men snart så!

Nu tänkte jag ta att packa upp tvättpåsen och hänga
in det rena i garderoben.. para strumpor och diska.
Har lite att stå i eller att sysselsätta mig med rättare sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0