Blir nog vräkt..

Har precis haft Anna-Sara och hennes kille Centh
på fika, det hade kommit lite post till dem..
Det är ju hennes kille jag hyr lägenheten av.
Vi snacka lite skit och jag bjöd på mina goda
cupcakes som precis blev klara till dem kom!
Där snackar man tajming va ;)
Frågade om jag fick tapetsera om i hallen och
måla om garderoberna svarta.
Han sa att det var okej och att jag skulle köra hårt!
Visade bild på tapeten för han ville inte ha något tjejigt haha.
Men han godkände den och Anna-Sara tröstade med att han
kan måla om senare om det skulle vara så haha.
Perfekt!

Har precis suttit och räknat mina timmar jag jobbat.
Samt dem jag vet att jag ska jobba också.
Fick ju 3 timmar mindre att jobba nu, för att M
skulle få lite extra timmar..
Måste skippa både lunch & rast.. :/
För det är på fitthåret att få ihop det med hyran.
Kommer inte ha råd att fylla kyl och frys...
Det är fan sjukt!
SVINHORA!!
Är riktigt förbannad, arg och ledsen.

Vem ska man behöva suga av för att tjäna lite extra?
Behöver snabba cash, rostfritt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0