YES!!

Kirrade en tid i tvättis nyss..
Blir att springa ner dit om en timme,
ska bli skönt att få det gjort.. har ju inget
bättre för mig ikväll.. går det något bra på tv?
har typ inga kanaler att kolla på endå haha..
skitsamma de blir väl en rulle då..

Sitter och väntar på ett mail med logg in uppgifter,
hur drygt är inte det då.. tar ju fan hundra år.

Frugan var här en snabbis för lite kvalitets tid.
Hann med en cigg sen blev hon tvungen att dra.

jag & frugan innan Beccas 20års party..



Hon tjatar på mig om att gå ut imorn för niklas
ska vaska.. dvs det kostar mig inte en enda krona..
har lite beslutsångest men endå vill jag..
Jobbigt bara att det är i norrtälje.. men men.. får
väl se hur jag gör..

mot tvättkorgen och sortera.. Jippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0