vilka dagar alltså..

I torsdags mötte jag upp natta i gamla stan och vi tog
ett par järn på kleins. Sen skulle vi vidare till bagis men
mr. mys ville att jag skulle sova med honom så jag drog
och mötte honom på harry's istället.
 
I fredags tog vi en fika i stan sen åkte vi hem till mig och
tog det lugnt och glodde film. Sjukt skönt!
Hämtade mat från thai restauranten här runt hörnet.

Lördagen började med tvspel.. Han började på en egen
gubbe och vi har spelat på den sjukt mycket nu och kommit
skit långt!.. hämtmat från sushin blev det..gott me yakiniku!

Igår spelade vi också hela dagen haha..
Fick middagen i princip serverad..
Gullegubben lagade kött och gratäng..
till och med hackade han till sallad.

Idag har jag vart och storhandlat med brorsan.
Skönt och ha det gjort, så nu är man fattig igen..
Ikväll blir det väl lugnt, ska jobba ett par timmar imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0