vattengympa hahaha

Fan de va rätt jobbigt att trampa på i vattnet.
Men skitkul, roligt att jag hittat något jag tycker om!
träffade Gugge där också, vi jobbar ihop ibland..

Är rätt slut nu, så jag sitter och myser i morgonrocken.
Har rökt nattis cigaretten och borstat tänderna..
Dags att inta ryggläge i sängen, men inga armar som
omfamnar en i natt.. ensamt.. saknar han redan..
Han har ju nästan sovit här varenda natt när han inte
vart i studion eller gigat någonstans.. ska väl överleva
den här natten utan honom.. får nöja mig med gulliga
sms att somna till :)

Imorn är det äntligen fredag!
Ska bli så skönt att slippa stiga upp i ottan haha..
Kan med gott samvete stänga av alarmet för att
sova bort hela lördags morgonen..

Nej nu är det tack och godnatt!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0