stackars små fossingar!

Mr.mys sov här i natt och vi skulle upp
typ samma tid.. men lätt att gå upp själv
då när han vill ligga kvar å snooza hundra gånger :P
Det gcik till slut... kaffet stod färdigt också, dröm!

Dagen började helt okej..
Sen blev det skit stressigt när det var
en massa varor att plocka ihop och skicka iväg..
blääää haha. Sen flöt det på igen..
Hann också göra färdigt salladen som skickas imorn,
och plocka ihop frukt och förbereda med hinkar och de.
Fan jag är ju grym på det här!

Känner ingen träningsvärk alls idag och det är skönt.
Inte ens ryggen värker på samma sätt som när jag
styrketränar.. var visserligen ett bra tag sen men endå.
Simning är nog min grej... :) 
Nästa vecka ska jag testa att köra cirkel pass på itrim,
kanske är roligt.. får se..

Jag har så sjukt ont i mina fötter..
Att springa runt i skithårda träpupper är
fan inte bra.. måste kirra sulor eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0