Pustar ut!

Skrev ju inlägget innan fort som fasiken.
Sen stressade jag med disken och satte på kaffe.
Petra kommer hit snart igen :)

Hon kom ju som sagt imorse typ halv fem ?!
Vi drack kaffe och somnade en stund.
Gjorde oss i ordning och uträttade en massa
ärenden på trafikskolan, gold buyers och kappahl.
Tog tåget till täby centrum en snabbis också.
Råkade få med mig ett fint linne hem och ett
rött nintendo Wii och ett par spel.
Självklart blev det Zelda!
Överlycklig!

Nagellacket matchar snyggt till kontrollen också ;)



Ibland måste man få unna sig lite ;)
Mr.mys frågade om jag skiter pengar.. svar ja där!
Men inte så länge till kanske om jag fortsätter spendera såhär.
Man lever ju bara engång!

Passade även på att boka mig en tid hos frisören.
Ska dit imorn och klippa in löshåret så det blir snyggt,
och lägga i lite snygga slingor ;) Visar imorn när jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0