Nytt år, nya möjligheter..

2010 var fan ett jävligt bra år!
många asbra saker hände, flytt, jobb ect..
hoppas att det här året blir minst lika lyckat.

Nu jäklar är det hårdbanting på G..
Knäckebröd och vatten typ!
Ska bli så jäkla najs till beach 2011 :P

Sluta röka då?
Allt för många år har man haft samma nyårslöfte..
Jag måste liksom känna att jag verkligen röktfärdigt
om det någongång ska slutas.. och jag är inte klar på
långa vägar.. Storbolmarn #1 även i år också!




Nyårsafton började med tre rätters och vin hos Lollo,
sedan åkte vi hem till Elin, födelsedagsbarnet, och partade.
Sjukt lyckat nyår måste jag fan säga.
Även fasst det inte riktigt verkade så från början.
Tolvslaget pussen fick man av Lollo också haha .. fint de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0