Mitt underbara 2010!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Sa upp mig!, flyttade hemifrån, skaffade nytt jobb på egenhand.

Har du några nyårslöften?

Bli nyttig och leva lite mer hälsosamt, ska ge järnet för att må bra fysikt och mentalt!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inga jag kan komma på, men en del bekanta har väl krämat ut en å annan unge.

Vilka länder besökte du?

Tunisien, med släkt och familj.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

7e augusti, sonisphere festivalen.

Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckats våga mer än förut, ta för mig mer och leva mer.

Största misstaget?

Har väl kanske inte gjort så stora misstag, men det kanske var att flytta hemifrån utan jobb :P

Bästa köpet?

Svårt att välja faktiskt! Men det måste nog vara mina leopard kilklackisar.. älskar dom!

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, skor, smycken och smink..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många saker och personer har gjort mig riktigt glad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie... älskar den..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har nog kännt mig mer lycklig än under tidigare år.. mycket hände, nästan bara bra saker :)

Vad önskar du att du gjort mer?

Hållt i mina pengar!

Favoritprogram på TV

Gossip girl och how I met your mother.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade en fet halloween fest, allt var lyckat och alla glada.. (fyllde efter 00.00)
Dagen efter var jag hos min mamma och åt smörgårdstårta med familjen :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Min stil ? Leggings, ba älskare !

Den bästa nya personen du träffade?

Ingen nämnd, ingen glömd ;) but there is a speciall someone :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0