märks att det är måndag

Fyfan vad slut jag är nu..
För det första ville jag bara dra täcket
över huvudet och somna om.. skita i
att jobba överhuvudtaget men det kunde jag
inte...
Sen när man väl komemr till jobbet så är vi
en man för lite också.. jippi!
Har vart stressigt som fan och jag hade önskat
att jag hunnit förbereda mer inför imorn..

Pratade med Ida igår och jag ska få köpa hennes
pissfina hängselshorts! Har letat land och rike runt
alltså, överallt.. men det finns inte någonstans..
Men nu så :) överlycklig!!! :D
Hur najs blir inte de då till mina nya knästrumpor <3




Sitter och dricker kaffe nu, väntar på att Petra ska komma
till centrum igen.. skönt att få sätta sig ner efter den här helvetes
dagen. Beskådar mina blåslagna och brända armar också..
Har lyckats slå mig typ sjuhundra gånger idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0