magont och räkningar utav ba helvete

så nu har man satt upp div. hyllor och de.
ser helt jäkla annorlunda ut :) fint när tavlorna
kommer på plats. Speciellt mitt impulsköp av
en jättetavla på en zebra.. den e så söt!

Nu ska man bara hitta något form av bord.
Barbord eller klaffbord.. suck.. inget lär väl duga :P
Har hittat ett skitfint på¨Mio som heter Dinah,
det måste ju vart designat för mig alltså! lite dyrt men..

Längtar verkligen inte efter lönen.. vill inte se hur mycket
minus jag kommer gå nu.. den här jävla elräkningen kom ju
den här månaden också... tajmat eller inte.. jobbade ju knappt
i december p.g.a jullov och nyår... PISSSSS!!!!!!

Får nog avstå från simningen idag..
Har inte råd.. bajs.. piss.. skit!
Nej nu måste jag göra nån nytta här och
dammsuga eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0