lagar mat..

Kom hem från ica för en stund sen.
Köpte lite ruccola till min sallad.
Det blir kyckling i dragonsås med
klyftpotatis och tomatsallad med ruccola
och mozzarella... fan va hungrig jag är nu!!
Om jag nu skulle misslyckas me dragonsåsen
har jag en burk bea att rädda upp med.. just in case liksom.
Perfaaa


Imorn är det jobb som gäller. På söndag också..
Ska bli roligt efter så lång tid att få träffa dem söta
små gamlingarna. Börjar halv tio och slutar två.


Snackade med mr.mys för en stund sen också.
Han skämtade om att han skulle åka med nattbussen
från stan hem till mig i natt.. haha, det hade ju vart
guld. Det gjorde han förut engång, lite chockad man
blev då eller hahaha :P myskorven :*

Nu blir det fan nån rulle att fördriva tiden med.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0