jobbat idag, woho!!

Det var fan i mig på tiden att jag fick börja
jobba nu! Bokad två veckor i hacksta.. 7-15.. perfekt!
Sen vet jag inte riktigt vilken helg jag ska jobba den här
månaden. Jobbade ju dubbel förra för att lära mig..


Igår kom mysis hit igen.. blev tv spel i kanske fem minuter.
Det är ju omöjligt att börja och spela i typ bara en timme.
Så vi stängde av och kollade nån film med Nicholas Cage.
Kollade inte färdigt för vi blev pisströtta..
ikväll kanske?

nu då?
ska väl försöka kränga en tvätt tid asap!!
känns som alla favvoplagg ligger i korgen nu.

ska simma ikväll med Elin också, fan va skönt!
äntligen slimma till sig lite inför beachen haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0