Här spökar det IGEN!!!

Let me tell you the story of my speaking alarmclock!
varför skriver jag engelska för? haha...
Ja men iallafall.. Jag har en söt hellokittyväckarklocka..
Den är aldrig ställt men batterierna är i, klockan tickar osv.
När den väl ringer så kommer det en melodi följt av ett GOOD MORNING!
Kan tänkas vara rätt gulligt..MEN!

För kanske tre veckor sen, var jag ensam hemma.
Står och ska brygga kaffe då någon plötsligt säger Good morning.
Blev skit skraj och gick och tittade på väckarklockan.
Den var inte ställd att ringa! Då mäste en knapp tryckas ut.
Berättade detta för mamma.
Vi som alltid kollat spökserier och sånt kom på att det kan vara en ande
som försöker kommunicera via elektroniken.. Det har vi sätt ofta i dem
här serierna och jag som verkligen tror på att det finns en andra sida också!

Imorse kom petra hem till mig kanske halv fem..
Runt kvart i fem säger klockan Good morning!
Hon undrade vad det var och jag berättade den tidigare
incidenten. Det skumma med det här är att om klockan skulle
vart ställd så hade det vart helt fel tid att börja gapa på.
Skitskraj är jag och jag funderar på att ta ut batterierna för gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0