försov mig och svimmade nästan

Jävlar vad skönt att vakna utvilad innan klockan skulle
ringa vid sju tänkte jag.. Tittade på klockan och insåg att
jag försovit mig, BIG  TIME! Vaknade fem över halv nio..
55 minuter innan jag ska så ombytt på jobbet.. fyfan!
Stressade som en gnu och de, kom fem minuter försent.
Det var lugnt.

Dagen gick bra och jag träffade ny personal som var
trevlig :) Blev färdig i tid och kom nyss hem..
Längtar redan till imorn haha..
Ikväll kanske det blir ett par öl på akter iallafall...
Dom stänger tidigt så man hinner sova lite innan jobbet.

Nu sitter jag och pumpar i mig massa kaffe..
Det behövs kan jag säga! Ska ta en cigg till och njuta..



Trevlig Lördag på er :)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0