bloggtorka i helgen..

Nu är man igång igen efter helgens bravader.
I fredags kom marcus över och vi drack och hade
det trevligt.. Pratade om allt och ingenting..
Senare, eller det var rätt tidigt endå, så åkte vi
in till harrys :) Hade skitkul och de..
Mr.mys tröttnade på att ta det lugnt och kom dit
han också... Stannade till stängning sen tog vi en
taxi hem till honom och myste.. Najs fredag!!

I lördags mötte jag upp Ida, tessi och frida på akter för
ett par järn.. sen gick vi vidare till kejsaren.. också skön
kväll :)

Igår kom mr.mys hit och vi svullade våfflor som aldrig förr..
Vevade ihop ett helt jäkla paket! Jag åt fyra och han resten..
Mådde skit taskigt efteråt haha.. ville nästan gå och spy!
Vi kollade solsidan och lite på I, robot.. stängde av tidigt och slockande
nästan direkt..

Idag kom mamma över på en kaffe ♥
Hon hade vart och gymmat.. Vi ska dit tillsammans
på torsdag!

Sen kom petra och överraskade med att banka som fan
på dörren och hålla för kikhålet.. skitkul.
Vi rensade min burk med enbart enkronor och gick och sola.
25 minuter i cansertuben utan fläktar !!
Svettigt som fan kan jag lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0