tatuera bröstet...

Har nyss vart på heavenly ink..
Rastlösheten tog över lite och jag fick
en kick av att vilja dra en bröst gadd asap!
Ska på konsultation imorn.. men dem hade
inga tider förens i mars :/ så ska jag avboka
eller köra på ? jag vill ju göra Nu! haha..
Typiskt mig att ändra mig för att jag måste på
möte och de innan... ta upp onödig tid :P

Sötkorven ligger och gaddar sig nu, och jag är så jävla avis!
Det blir pissfint, han skickade en bild nyss :)
Måste göra ont som inihelvete bara, stackarn!
Önskar han kunde rulla hit istället för att vara i nynäs..

 känner mig smått ensam nu..
vad ska man äta idag till exempel?
ingen morsa att ringa på en cigg heller.
rastlös rastlös rastlös!!!

gaaaah blir galen..
ska hoppa ner i myskläderna nu,


Kommentarer
Postat av: loolloloo

du kan alltid ringa mig sötnöt <3

2011-02-14 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0