storstädning..

Har diskat, städat toaletten, slängt en
jävla massa sopor och dragit ett varv
med snabeldraken.. samt dammtorkat
och rensat kylskåpet
Puuh!
Nu är det bara att para strumpor och invänta
mr.mys.. så det kan bli söndagsmys någongång!
Perfekt för mig.. vi ska laga middag och kolla film
och hångla utav ba helvette!! han sticker till nynäs
imorn och gaddar sig.. och jag ska jobba och gymma..
om orken finns.. annars går jag ner tidigt på tisdag.

Kanske ska passa på att slänga ner en kartong i
grovsoprummet ? vågar man det ? haha..
vill inte på skäll eller så :P

kan inte beskriva med ord hur jävla skönt det är att löshåret
äntligen är borta! mitt egna barr har vuxit en bit och det känns
skönt som fan.. kan ju ha en liten söt fläta på sidan nu haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0