snart American pie

bakade ju halloncupcakes här om dan..
med ciron frosting.. så jäkla goda :)
Tänkte kanske baka choklad cupcakes med
karamell fyllning och chokladfrosting på de nån
dag.. det enda jobbiga med dem är att de tar sån tid!
Resultated blir mer än perfekt.. får se :)

Imorn gäller det och tessi har gjort mig påmind
för en liten stund sen.. nu är jag verkligen nervös!
Kommer bli pissfint och vill man va fin får man lida pin.

Mr.mys ringde nyss och han sitter i bilen på väg hit nu.
Skitnajs.. sitter och kollar på cops i väntan på att klockan
ska bli halv åtta och jag slår om till fyran..

Sen blir det en dusch och film..
Lite mys i sänghalmen ska vi nog hinna med innan det
är dags att sova.
Ska upp tidigt som fan imorn..
tatuerar mig klockan tio på morgonen..
Aj aj aj :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0