rastlösa måndag

Igår vart det söndagsmys tretusen.
Hämtmat (thai), solsidan, mys och hångel.
Självklart kollade vi wallander också.
Mr. pedant följde med och slängde sopor.
Hade inget val faktiskt.. hade bara en överfull
soppåse, två bib's och en cola flaska typ.
Mer eller mindre tvingad, han tänkte gå själv annars :P
Nu blir det lite uppehåll med mys då han har veckan
fullbokad med studion, musikvideon och de.. :/
Snart sticker han till irland ett par dagar också.. najs

Idag skulle jag stuckit till itrim.. men jag har ont i halsen.
Inte bra! kan inte bli sjuk nu.. speciellt när halsont brukar sluta med
halsfluss.. borde opererat bort mina halsmandlar för längesen.
Imorn ska jag knata ner dit hade jag tänkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0