make up i all ära

Sitter och kikar runt efter smink.
Jag älskar allt ju allt som glittrar och de.
Hittade den ultimata paletten på eleven.
ge mig !


Har ju nån liknande men inte med så jävla många!
Det här är både matta och glittriga..
ÄLSKA !!


Idag har jag faktiskt brassat på me mycke eyeliner.
Känns lite ovant för att vara jag.
Men de vart väl inte så pjåkigt?
Sotat med svart och rosa också :)
Favorit färgerna


Tänkte snart röra mig mot Ica för att köpa mjölk.
Orka den liksom... suck.. inte långt att gå, men när
man måste gå ensam är det inte så roligt!


Kommentarer
Postat av: elin

Fan va fin sminkningen blev gumman

2011-02-16 @ 21:28:26
Postat av: Dinah

Tack så mycket elin :)

2011-02-17 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0