Lista!

Namn: Dinah Elvira Ljunggren

Födelsedag: 7 november.. 19??

Mobilsignal: Vains of jenna

Syskon:
Dennis storebror..

Längd: 168 cm

Min idol: Billie Joe Armstrong, Nikki sixx

Mamma kallar mig för: ja, vafan kallar hon mig ? :P

Stjärntecken: Skorpion

Ögonfärg: Grön blåa.. typ..

Semestrar gör jag helst: i västindien!! 

Vikt: 55..

Jag är kär i: ja.. guess who!?

Djur jag har/vill ha:
En misse hos mamma.. vill köpa mig en iller till sommarn!

Gör i min ensamhet: målar, skriver..

Jag har hånglat med: massor!  men under det senaste halvåret med mr.mys

Coca Cola eller Pepsi:
Coca cola såklart!

Samlar på: nagellack och skor

Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han:  en mysig krambjörn..de e han ju redan

Gör om helgerna: festar som fan! eller tar det lugnt och glor film, tvspel eller annat.

Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: Shoppa utav ba helvete, åka utomlands.. köpa illern!

Om jag vore en björn skulle jag: Äta blåbör och skita på folks verandor

Det pinsammaste jag gjort: Måste nog vara glädjeskuttet i skolan.. WIIIE skrek jag.. och bakom buskarna satt skolans sötaste kille... hahha.. hade minikjol på mig också!..

Artist: Hardcore superstar!

Djur:  Katter och illrar

Maträtt: Sallad!! eller oxfilé..mmm fan va gott!!

Film:  Note book, remember me..

Låt:  jay smith - black jesus

Klädmärke: hm.. bra fråga.. spela roll?

Årstid: Sommar!

Lag: Inget lag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0