Ligga? nehe, en avsugning då?

Vaknade för ett bra tag sen.. sitter i mjukisar..
Dricker mitt absolut sista kaffe.. fuck!
Hur ska jag orka gå upp och bli pigg imorn innan jobbet?
Jaja, det löser sig säkert!

Helgen har vart lugn som fan..
Blev lite vin med Poppa och Elin :)
Sen träffade vi Mange Schmidt tror vi haha..
Grymt äcklig snubbe.. han ville ligga med Elin..
Hon ville inte så han fråga om en avsugning haha..
Men ärligt, Jaaa men självklart! Hala fram den ba .. jävla
idioter det finns i den här byhålan.. haha..
Och mr.J då.. när du tröttnat på din snubbe kan vi väl spela schack?!
Tror inte det..

Ska försöka piggna till ordentligt nu..
Dricka mitt kaffe och dra en städrunda..
Löshår överallt och dammråttorna har
försökat sig utav ba helvete ?!!

Mamma kommer förbi sen också :)
Med lite mat och skit.. dom sticker till
väst indien imorn.. fyfan vad jag är avis!
Varmare breddgrader är precis vad jag älskar.
Kommer man någonsin ha råd med det igen?


Kommentarer
Postat av: elin

ne men d e klart jag ger han en avsugning när man bangar ligga... idiioter som lyssnar på winnerbäck och veronica maggio! aldrig mer dit dino... hahahaha

2011-02-13 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0