Jisses vilken fredag

Natta kom hit från bagis.. skitmys!
vi pumpa vin som fan!! blev helt jävla
radiostyrda båda två..
vi va hemma hos Jonas, what the faaack!! hahaha
vad hände liksom ?! Vi va där i kanske 20 minuter, MAX.
Sen va vi på akterbaren en sväng.. Natta drog någongång
utan att säga hejdå.. hon hade suttit och spytt vid tåget innan
hon åkte till stan igen hahaha.. bra där! :P
och jag minns inte hur länge jag var kvar på akter...
hemgång och tid är helt borta för mig :P
kan ju inte ha blivit så sent iallafall?
Vaknade runt fyra.. micke ringde.. MYS !!
I MISS YOU FAAAN SÅ INIHELVETE MYCKE!

Drack mjölk och vatten...skitbra, för då blir jag inte bakis!
Gick upp runt kvart över åtta... gårdagens smink fick sitta på
när jag gick till jobbet, med lite påbättring bara :P hehe..
Var lite skakig i benen men det gick över och jobba gick bra.
Ska jobba imorn också.. men ikväll blir det lite vindrickning med Fia :)
Mysigt!
Ska dra en piss och röka lite.. är nog snart dags att gå..


Ha en king lördag!
Pussss DInaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0