Home sweet home..

Sitter och dricker kaffe och packar upp..
Kom hem för en stund sen till min halvstökiga
lägenhet.. sweet.. Känns skönt att vara på hemmaplan
 fast jag längtar redan tillbaka lite till Ida.
Vi fixade ju hennes hår här om dagen. Pissfint!!!
Efter ett antal blekningar och färgning blev det knallrött.
Jag är faktiskt lite avundsjuk, jag vill också ha så lysande
frippa men jag håller mig till det blonda ett tag till..

Ikväll blir det lugnt, kolla film och sånt..
Längtar efter micke så fruktansvärt mycket nu,
han har hållt på och skickat jättemysiga sms
hela dagen och lite man längtar tills han kommer hem.

Håller på och testar mina kläder nu..
Hittade lite skit på loppisen också, najs!
det var ju svinkul att gå där och titta :P
Fotar lite också så jag kan visa om en stund :)

Later alligator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0