fuck you right back!!

jag är så trött på dig nu att jag måste få skriva av mig!!
Är rosen rasande (hahaha bra uttryck! haha) på mitt ex..
Det började för tre helger sen.. Då han började smsa..
Ville att jag skulle hem till honom efter krogen? whaaat..
Jag skrev iallafall; tror inte de va.... Fick till baka ett nehe...
En timme efter det skrev han igen; Vad har jag gjort som fått
dig att avsky mig så mycket?! Jag sket i att svara den
här gången också..
Natten till lördagen får jag ett fint sms där han skrev hur mycket
han saknar mig och ångrar det han gjort (dumpat mig)
Seriöst... det är liksom ett och ett halft jävla år sen !!!! Gå vidare eller ?!
Helt sjukt iallafall.... ignorerade självklart..
Trodde jag blivit av med psykfallet med icke...
Nu i lördags natt hade han ringt mig två gånger...
Eftersom jag sov kunde jag inte svara.. det hade jag inte gjort heller!!
Så FUCK YOU JÄVLA PSYKFALL... LÄMNA MIG IFRED !
Har bett honom göra det tidigare.. men poletten trillar visst aldrig ner..
Den kanske fasstnar där mellan förhoppninar och drömmar..




Har förövrigt världens jävla PMS.. Det kanske märks ? :P haha
Dampade järnet på jobbet också..

Nu kollar jag på Sveriges mästerkock
och avnjuter en kopp kaffe..
Imorn blir det jobb igen och gym efter..
Invägningen är imorn.. nervös hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0