fikat och sånt

har vart iväg ocks fikat hos Elin med Lollo :)
Mycket mysigt!
skulle inte suttit fel med en cupcake eller två ;)
Planerat den kommande helgen lite också.
Blir suveränt tror jag :)

 Är fortfarande portad från sportan.. kul.
Fitt stället kan ju ta sig någonstans alltså!
Snart går jag fan och slår vakten på riktigt!!!

Mr.mys kommer om ett tag :D
Saknat han massor.. som vanligt!
Skönt att få sakna och vara saknad ibland.
Då blir de liksom mycket mysigare när vi ses.

Dagen schema då...
Diska och slänga sopor (igen).. fitta vad pinsamt haha.
Laga mat? Gröt eller soppa på påse får det fan bli..

Nu måste jag för övrigt röka jättesnålt!!
Har två paket att leva på hela veckan.. illa.
Krisar det sig kanske man kan låna en femtiolapp av någon :P

Imorn blir det foprmodligen en runda på gymmet.
Känner mig pissdålig som inte var där förra veckan.
Fick hem mitt fina gymkort i fredags också :)

Nej nu ska jag göra ett ryck och fixa lite fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0