att han betalar känns inte okej!

Snackade nyss med mr.mys..
Vi ska tydligen dra och handla..
Mm.. för vilka pengar då sa jag..
Han vill betala... jag hatar det!
Det känns helt jävla fel faktiskt..
även fasst han äter här ibland..
haha.. engång när vi va på ica
ville han betala men jag ba nej, skärp dig!
Blev ju typ förbannad där i kassan :P
Fan vad pinsamt.. men nu har jag inget val
känns det som.. ont i magen för det här..
BLÄÄÄÄÄ

Nog om det..
Ska koppla in den braiga dvdn jag fick av morsan.
Min egna är kanske en av dem första som kom haha.
Skit dålig.. kan ju knappt spela brända skivor på den..
Den suger som fan och åker ner till grovsoprummet om
en stund... om jag nu vågar slänga allt där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0