att äta eller inte äta..

Sitter och fryser f*ttan av mig!
Svinkallt i lägenheten idag,..lyckades inte med
att få igen dörrn ordentligt efter jag rökt.. den krånglar
ibland och handtaget går inte att få ner då.
Men nu är den stäng och jag har tänt en massa värmeljus
i hopp om att få upp värmen lite.. sitter med mössa på mig!

Satte nyss på ugnen och ska värma på
gårdagens pizza som jag inte orkade äta upp.
Eftersom jag inte orkar laga mat idag får jag
nöja mig med resterna... great, hoppas det funkar!
Imorn där emot ska jag kirra lite korvstroganoff,
är svinsugen på de nu! mööms

Väntar på att mr.mys ska komma hit också.
Lite onsdagsmys och American pie som går på tv.
Älskar att sova med honom!
Sjukt mysigt och han är lika klängig som mig :)

Ska blossa lite innan middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0