är i cykelstaden västerås!

Har helt glömt bort att blogga faktiskt.
Är så upptagen med att babbla med Ida och ha kul :)
Det är så roligt att ses igen.. det var verkligen fööör länge sen!!

I torsdags blev det lite serier och vi tog det lugnt.
Igår blev det shopping!! :D As najs :)
Senare drog vi ut och drack drinkar på något random ställe :P
Det var jätteroligt även fast vi spårade lite men det hör väl lite till
antar jag :p Tur man kan skratta åt allt dagen efter.
Ida försvann på dansgolvet också, jisses vad otippat! :P
Idag har vi knappt gjort något alls mer än att kolla
på serier och såsat. Ätit pizza har vi såklart gjort!
Den ultimata bakismaten

Strax ska vi röra oss ner mot Ica och köpa massa snask.
Ikväll blir det lugnt med film och mys :)
Ska bara avnjuta en god kopp te innan vi går.

Imorgon ska vi på ungdomsloppis!
Hur kul kan inte det vara då?
Blir lite nostalgisk faktiskt, för när jag
var liten tyckte jag att det var jätteroligt.
Mormor och morfar hade med sin förening
loppis ibland och jag följde gärna med och hjälpte till :)

Visar vad jag shoppat när jag kommer hem!
Råkade glömma kameran :/ Tråkigt..

xoxo
(Lagom GG skadad nu när man sett alla avsnitt ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0