Ljusa dagar!

Nu har jag vart ledig, skööönt som fan!
Igår blev det full patte med bästa Sosso
vid kanalen, en bibba lyckades vi klämma i oss.
Sen gick vi och köpte en till! Har dock typ hela kvar
men det slinker väl ner ikväll antar jag :P
har fått höra en massa skvaller av Sosso som
snackade med Mr.mys i lördags på harry's..
Grymt som fan ju!
Han e ju bara för söööt..

Satt och snacka skit me Dunis och Jobbiga jonas också.
Fan vad han ALLTID ska börja ragga på fyllan.. Han hade
ju fan sin chans förut, så faan, ge upp nu! haha..

åkte en runda till arninge med morsan tidigare idag,
taket av på bilfan, skööönt!! :)
Sen blev det mjukglass me Sosso i solen..

Måste snart bege mig mot blomaffärn och kirra
lite blomster till min kära bror som fyller år idag.
Han får sig ett presentkort också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0